Lyyycklig

Fyfan vad jag känner mig mycket gladare just nu. Inte ens vädret kan få mig på dåligt humör just i denna stund. Fikada med josefine och terese ikväll och vi hade himla trevligt. Så mycket minnen från Magaluf som kom på tal och det bara gjorde mig så jävla glad. Vi har redan börjat planera nästa sommar, iallafall jag och jossan. Tänker inte berätta något ännu ifall det inte blir som det är tänkt, är ju trots allt ett år kvar dit. Om allt går som jag vill att det ska göra så kommer sommaren 2011 bli helt jävla oslagbar, verklige HEEEELT oslagbar. Mamma satte verkligen pricken över i:et idag och när hon skjutsade ner mig till stan och berättade att hon och pappa kommer att bjuda mig på en resa i sommar om jag klarar första året på universitetet. Så dom pengarna är ju i princip redan inkasserade för varför skulle jag INTE klara det?
ååååh, nu mår jag bra :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0