Jag hatar mitt liv ... på morgonen!

Det är bra jävla jobbigt och slitsamt att bara sova sex timmar per natt, gå upp klockan fem när det fortfarande är mörkt ute för att sen pallra sig till tågstation som typ ligger 2-3 km hemifrån i den SVINKALLA morgonluften. Vill helt seriöst avlida i de stunderna.

Hade en riktigt lång dag idag från 09.15-16.00! Sprang ifrån lektionen 20 min tidigare bara för att hinna med ett tidigare tåg så att jag och jossan kunde åka hem tillsammans. Är äckligt trött nu och orkar inte alls fokusera på att plugga utan spar det till imorgon, är nämligen ledig både onsdag och torsdag så ska ta tag i allt då.

JUSTE, igår gick jag äntligen med i en nation i uppsala, Norrlands nation! Nu kan jag äntligen börja lära känna uppsalas omtalade studentliv! Ska ge mig ut på äventyr där den 7 oktober tillsammans med ekonomiklassen, pubrunda på schemat!

Nu ska jag lyssna på musik och bara vila. schöööööönt!


Fotograf: Tanja Ellwood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0