06.09.10

började 13.15 idag med ett seminarium på 1,5 h och sen fick jag åka hem :) Sjukt onödigt .. men det var obligatoriskt så då var jag tvungen att åka dit. Seminariet var inte alls jobbigt som tur var , behövde inte säga ett skit. Läraren pratade för det mesta och de som hade frågor eller inte förstod något fick fråga om det. Annars hölls bara en liten diskussion gruppvis och så var det med det. Jag trodde vi skulle få stå pch precentera och diskutera hur mycket som helst, men jag hade tur! haha.

Jag ska kolla på Jersey shore nu och sen ska jag och pappa övningsköra, posta papper till CSN så jag kan få mina förbannade pengar nångång samt köpa en kalender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0