Working!

Dyeah, då var man på jobbet. En timme har gått och vi har inte ens sålt hälften av vad vi ska ha gjort på första timmen .. inte ens i närheten. Det är så fruktansvärt illa. Jag har iallafall sålt två ja , hehe, etta på listan :)

Kom försent till jobbet idag bara för jag var så fruktansvärt sugen på en festis så jag var bara tvungen att åka till hemköp och köpa en. Men ah .. är man en stor tillgäng för företaget så får man ju komma och gå lite som vill ;) Jag slapp till och med jobba ett pass denna vecka. Behövede inte ens ge dom någon anledning, haha love it!


Kommentarer
Postat av: tanja

tur att man har koll ;D

2010-10-28 @ 19:17:37
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0