This weekend

Fredag
I Fredags åkte jag tillsammans med emma hem till rasmus för att delta på en av joels grymma musikquiz som denna gång även innehöll lekar! Senast vi körde quiz var precis innan sommaren, sen skingrade sig alla och reste iväg/jobbade osv. Men nu blev det lite som en reunion. Däremot ska vi snart dra ihop en RIKTIG reunionquiz för oss gamla gänget vilket ska bli superkul! Slutade på krogen som vanligt där jag och emma dansade till fötterna inte bar oss längre. Kvällen avslutades på MAX.



Lördag
Vaknade upp riktigt bakis och låg hemma hela dagen och halvpluggade. Var planerat att jag, jossan, tess, brungan och henke skulle ut och käka middag men på grund av min bristande ekonomi så hoppade jag middagen och joinade upp med gänget när dom var klara. Blev lite drinkar och sång på helt enkelt följt av en kort visit hem till henke där gitarren åkte fram direkt. När klockan började närma sig halv ett rullade vi mot krogen! Efterfesten hos henke slutade med att alla fem somnade i hans säng, trångt? JA , men himla mysigt. Morgonen därpå vaknade vi tjejer upp i en tom lägenhet så jossan ställde sig och gjorde pannkakor. När henke väl kommit hem packade vi ihop oss och drog oss hemmåt. Riktigt trevlig kväll!

Söndag
Slödag idag. Arbetat lite med min artikel och legat och slöat framför tvn. Ska lägga mig tidigt idag för imorgon ska jag på studiebesök på en grisfarm och ett plantage. Grisfarmen ska faktiskt bli intressant men att kolla på växter känns ju bara .. superkul?

Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

Ursäkta mig men hur fan kan man sova 5 st i en säng? :P Hoppas att den var gigantisk.. Du klarade dig utan nackspärr? Du kanske var sa bedövad av alkoholen :P Mohhah!

2010-10-04 @ 13:48:44
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: Caroline - carolineblombergs.blogg.se

sv; jodå allt är bra med mig :) haft en bra helg? kram

2010-10-04 @ 20:20:06
URL: http://carolineblombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0