this weekend in my ♥ for ever

Precis som jag trodde så blev denhär helgen helt fantastiskt bra. Finns så mycket jag vill skriva och berätta om men som inte är made for andras ögon än dom det rör, haha !

Personalfesten i fredags var awsome! Jag och Olivia körde verkligen all in och hade så sjukt roligt. Vi började på vårat arbetskontor och drack och spelade musicquiz för att sedan gå vidare till krogen där vi var kvällens VIP gäster. Mycket folk ute så det var ett grymmt drag på dansgolvet! Vid stängning käkade vi mcdonalds och jag cyklade sedan snabbt hem till mina livräddartabletter - resorb! Vaknade trots allt på morgonen och mådde som en jävel , länge sedan jag mådde så illa och hade sådan huvudvärk som då ... uah! haha

Igår började dagen med en "modell för en dag" - fotografering! Sminkningen blev skitsnygg och bilderna likaså. Dock var dom svindyra att köpa så det blev inget på den fronten. Sedan drog vi vidare till ladies night och kollade på grabbarna som körde sin show som för övrigt var minst lika bra som förra årets .. kan inte bestämma mig för vilken jag gillade bäst!
Krogen efter ladies night blev det givetvis! Träffade på en massa underbara människor och vi ägde helt klart hela stället ;) Detta är första kvällen på riktigt jävla länge som jag hade svinroligt trots att jag var nykter! Inte ofta det händer alltså.

Ska lägga upp lite bilder också om jag någonsin får dom av tess , hon SUGER på att skicka bilder .. men vi får hoppas!


Kommentarer
Postat av: tanja

var de inte du som skulle plugga hela helgen? jag frågade ju om vi kunde fota..

2010-10-24 @ 22:45:54
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0