sömn, behöver söööömn!

Fyfan vad jag är trött idag. Sov bara fem timmar inatt bara för att jag har någon inbyggd spärr i huvudet som inte låter mig gå och sova före klockan elva, helt sjukt. Somnade litegrann på tåget men väcktes hela tiden av att någon unge skrek (dö småbarn, dö), sen var föreläsaren så äckligt tråkig att jag bara ville döda honom också. Ni vet när dom pratar helt utan någon inlevelse och i samma ton i tre timmar? Ja precis, så gjorde han. 
Gick därifrån tidigare så jag kom hem vid två, sov en timme och åkte till jobbet! Fick iväg 6 stycken idag, tummen upp!

Imorgon stannar jag hemma från skolan. Orkar verkligen inte. Känner att jag måste sätta mig ner och ta igen en del organisationsteori som jag fortfarande ligger efter med och tentan är om 3 veckor ungefär. Sen mot kvällen blir det ytterligare ett arbetspass, hej pengar!♥


Världsbästa minnen piggar alltid upp!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0