PUBRUNDA I UPPSALA!

Jädrans vilken kväll jag hade igår! Gjorde min Uppsaladebut, big time!
vid tvåtiden tog jag tåget till Uppsala för att dra en pubrunda med ekonomiklassen. Fick springa runt en hel del i regnet för att hitta hem till Marlena. Vi sminkade oss och lyssnade på en massa peppmusik innan vi tog cykeln till värmlands nation vid kvart i fem där vi mötte upp resten av det taggade gänget. Det dracks en massa öl,cider och shots och vi gick runt till en hel del nationer innan vi nådde slutstationen, stockholms nation! Hade så grymt jädra roligt tills jag mot slutet lyckades tappa bort min iphone och ID-kort (IGEN!). Ville verkligen ta livet av mig. Att tappa iphonen är som att förlora en arm för mig så jag dog verkligen. Som tur var så var det någon vänlig själ som hittade den på dansgolvet och lämnade in den i baren till en ängel vid namn Erik. Fick tag på honom vid tre på natten så åtta på morgonen gjorde jag en bussfärd på två timmar för att komma hem till honom och hämta telefonen. Ibland finns det verkligen folk med hjärta, jag trodde verkligen att jag aldrig skulle återse den. TACK! ID-kortet då .. det är typ femte gången jag tappar det nu. Fick ett mail på facebook av nån tjej som hade hittat det. Sjukt gulligt att hon faktiskt kontakter mig om det. Uppsala är faktiskt en stad med godhjärtat folk! Ska se till att möta upp henne på Söndag eller Tisdag så jag kan få tillbaka det också. Hädan efter ska jag ALDRIG ha med mig iphonen ut när jag festar, ska köpa mig en skitig liten partyphone istället!

Imorse gick jag upp åtta som sakt. Kom till skolan senare än tänkte för jag prioriterade SÅKLART att få tillbaka telefonen än att komma i tid till föreläsningen. Föreläsningen sög hästballe. Efter den satt jag och gjorde grupparbete i fyra timmar och vid halv sex var jag hemma. Är så äckligt trött, sov bara fem timmar i natt. Kommer ändå inte lägga mig tidigt ikväll för jag är ju som jag är ..

Men iallafall, Riktigt grymm kväll! Känner att jag börjar gilla min klass nu alltså, haha ! ;)




TACK till alla för en grymm kväll!
(och tack till alla er underbara som stöttade och hjälpte mig med telefonen, for real!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0