Look forward to it !

Äntligen helg! Visst ska det bli underbart att slippa ta sig till skolan men tro inte att det blir lungt för det, tentaplugget är i full rullning och skrivandet av populärvetenskapliga artikeln lika så. Blir mycket nu denna vecka och nästa tyvärr .. förutom på partyfronten för där blir det dölungt dessa två veckor (förutom personalfest då, den kan jag ju inte missa, haha!). Festar man en kväll förlorar man direkt två pluggdagar och det har inte jag råd med just nu. Men tjejerna kommer troligtvis över imorgon för lite film och mys i guess, annars får jag spendera lördagskvällen nergrävs i organisationsboken. 

Jag ska fortsätta pumpa happy musik nu och bara längta inför de kommande händelserna!

• Personalfest 22 oktober med underhållning, mat och dryck inkluderat. Sedan vidare till krogen Goya där vi blir kvällens V.I.P! Jävligt najs !

• Tentatesten den 26 oktober tillsammans med klassen!

• Reunion med mina gamla vänner sedan högstadiet (som jag visserligen fortfarande träffar, men inte så ofta!) med middag och utgång sen 29/30 oktober!

Reunionkryssningen 12-14 november! BARA 28 DAGAR KVAR!

fan, trots att det är lite mycket just nu med plugget så är mitt liv najs, riktigt najs ;)


Föresten, det snöade idag .. Gran Canaria en vecka någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0