Kill me ..

ååh jag känner mig helt grötig i hjärnan .. Har pluggat hela jävla dagen och exakt nu blev jag klar med sista punkten. Inte kan jag allt för det inte , hell no! Blir till att repetera allt en gång till lite snabbt på tåget imorgon och hoppas att så mycket som möjligt fastnar och sen får vi be till gudarna att jag klarar tentan. Tentafesten ser det ut som att jag skippar .. main reason: Jag orkar inte dricka! & alla andra kommer springa runt packade och jag hatar fulla människor .. haha, när man själv inte är det vill säga ;) Sen kommer jag missa ett arbetspass också om jag är med så det kommer kosta mig en massa pengar .. aja, kommer fler tentafester! Ska ladda upp inför lördagens halloweenfest istället, kommer bli grymt!

Nu ska jag ta en dusch och sen ögna igenom alla rapporter som man ska ha läst inför imorgon också .. har inte ens öppnat dom. Tyckte tentaplugget var liiiiite viktigare än det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0