Hunk på besök?

Jag vaknade imorse av att mamma kommer in i mitt rum och berättar att pappas kompis precis kommit hit tillsammans med sitt barnbarn som tydligen var en supersnygg 19årig kille enligt henne. Trodde hon drev först men sen hörde jag en massa röster där nere. Fyfan , trodde hon på riktigt att jag skulle gå ner och hälsa på honom när jag var nyvaken och såg ut som en jävel? aldrig. Lyckades iallafall få mig ett sneak peak på honom och hon hade så himla fel. Så inte min typ nånstans dessutom var han lite smygfet. Ska aldrig mer lita på mammas killsmak, hon känner inte mig nånstans. Där hade jag suttit på mitt rum hur länge som helst i väntan på att dom skulle åka härifrån så jag kunde gå ner och äta fruckost helt i onödan. Kunde ha gått ner i pyjamas och håret stående åt alla håll , han var ju inge snygg så då spelar det ju ingen roll, haha!

Iallafall, har suttit och pluggat från fyra till nio idag. Känner mig jävligt produktiv som det så fint heter på ekonomiska termer. Tenta om cirka 3 veckor. Vi fick ett tentaexempel idag samt en massa blandade frågor som dom tyckte det var bra att man tränar på och jag kunde verkligen ingen av frågorna. Kommer bli jävligt mycket nu för mig att lära in. Visst har jag läst igenom snart hela boken men jag är en såndär som måste läsa minst tre gånger innan jag börjar ta in någon information och det kan jag inte göra nu för boken innehåller mer än 300 sidor lixom. Men ah , ska iallafall lära mig alla frågorna som vi fått. Får hoppas det går bra!

Nu ska jag lyssna på musik.
Är bara 34 dagar kvar till kryssningen nu så jag är på gött humööör! LÄNGTAR!♥


Hade så himla tråkigt igår så jag bestämde mig för att platta håret bara för att do something. Lite roligt med en ny look ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0