Home sweet home

Dyeah, äntligen hemma! Kom fram till Marlena igår vid åtta efter att ha suttit på tåget med ett mindre trevligt sällskap .. mhm ...
Vi stack till ICA och handlade på oss massa godsaker och kollade på rallybrudar innan vi somnade. 06.00 ringde klockan och tur nog har hon körkort så jag slapp springa som en galning till bussen. Studiebesöket gjordes på ett pappersbruk i Hallsta. Dom hade verkligen inget vettigt alls att säga .. det enda roliga var att kolla runt inne i fabriken, det rullade runt enorma pappersrullar verkligen överallt! Blev nästan smått rädd att man skulle få en sån jätte emot sig .. hade ju blivit manglad till döds!

Stört trött är jag också precis som alla tidigare måndagar så jag ska ta itu med en del plugg nu och sen ska jag se paradise hotel. Denna säsong suger faktiskt ... riktigt trötta delgatare .. menmen, man vet ju aldrig, Snart kanske det börjar hända grejjer!


Malena & jag på pubrundan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0