Hej listan!

Haha, jag bara kände för att göra en lista, sjukt länge sedan.

Namn: Nejra
Piercingar: Fyra i öronen och naveln.
Tatueringar: Nej, men snart så!
Längd: 176 cm.
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkbrunt/svart
Fräknar: Nej
Motto: Dont drem your life, live your dream!

Kär?
Nej, har inte varit kär sen jag gick i femman!
Önskar du att du bodde någon annanstans?
Helt ärligt, nej! Visst tröttnar jag på att bo i Gävle då och då men jag längtar alltid tillbaka. Gävle kommer alltid att vara "hemma" men jag vill inte bo här hela livet, jag vill resa och uppleva!
Tycker du att du är attraktiv?
Ärligt talat, inte för att vara en såndär nu men .. det gör jag faktiskt, haha!
Dricker du?
Ja
Röker du?
Ibland
Vilket schampo använder du?
Det är olika, men Gliss för det mesta.
Vilken parfym använder du?
Ingen, kör deodorant.
Vad är du rädd för?
Min absolut största rädsla på fullaste allvar, det är att få aids! HAHA, trots att risken i princip är noll .. men jag vet inte .. jag är bara totalt superrädd för den sjukdomen.
Gillar du att tvätta?
Absolut inte!
Gillar du berg- och dalbanor?
ÄLSKAR 


Senaste...
Filmen du hyrde?
The hangover
Filmen du köpte?
Mr and Mrs smith
Låten du hörde:
Velvet - chemistry
Låten du laddade ner?
Oj, det var allt för länge sen för att jag ska komma ihåg!
Personen du ringde?
Alma
Personen som ringde dig?
Terese
TV-program du såg?
Desperate housewifes :)
Person du tänkte på?
haha, Terese!


Favorit...

Låt: Alla låtar som påminner mig om fina minnen.
Sak att göra: Umgås med vännerna, resa!
Sport: ehh .. festa? haha
Dryck: Flaming lambourgini, helt klart!
Kläder: Mjukisbyxor
Film: Många
Bil: Bilar utan tak, haha vet inte vad dom heter.
Serie: Många


Har du någonsin...
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: haha, näe.
Träffat någon från internet IRL: Ja


Antal...

Gånger du varit kär: Varit kär i lekis en gång men det räknas fan inte, så inga!
Gånger ditt hjärta brustit: Typ .. aldrig.
Hjärtan brustet på grund av dig: Vet inte
Tjejer du kysst: HAHA, visst har jag kysst tjejer! hur många får förbli en gåta ;)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: ganska många faktiskt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En hel del. (friidrotten, cirkusen, modellsaker)


Senaste...

Boken du läste: Organisationsteori och torsk.
Personen du fick e-mail av: En gruppmedlem från skolan.
Personen du fick brev av: Lina tror jag, för ett antal år sedan!
Personen du fick sms av: Alma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För någon vecka sedan.
Saken du köpte: En kexchoklad.

 
Vad har du gjort idag?
Skolan, jobbet.
Var det kul?
Inte speciellt ..
Brukar du svära mycket?
Väldigt väldigt mycket.
När stiger du upp på morgonen?
Olika varje morgon, men TIDIGT SOM FAN!
Vad har du på dig?
Myskläder.
Vad ska du göra ikväll?
Sova
Vad är du allergisk mot?
Inget, tack och lov.
Var har du ont?
Ingenstans, feeling awsome!
Använder du hårspray?
Absolut.
Kan du stå på händer?
Kunde riktigt bra förut, har däremot inte provat på jättelänge så jag vet inte.
Håkan Hellström eller The Ark?
Men, död åt båda.
Salt eller socker?
Socker
Gillar du ketchup?
Jo visst!
Är du glad nu?
Är ju inte ledsen direkt, men har väl varit på bättre humör om man säger så.
Var du glad igår?
Samma som idag typ.
Vad dansar du till?
I princip allt förutom rock, hard metal och sånt.
Stockholm är... ?
BÄST.
Göteborg är... ?
BRA.
Kan du sjunga?
Sjunger som en gud på fyllan, tycker jag iallafall! hahah
Spaghetti eller makaroner?
Båda ♥ ( jag lever på spaghetti och makaroner )
Land du vill besöka?
ALLA länder, finns inte ett enda land jag inte kan tänka mig att besöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0