Effektivitet

Wooh, jag har lyckats få ihop en hel sida nu om torsk-boken samt kopplat den till de två första föreläsningarna som hörde samman med boken. STOLT!
Sen har jag faktiskt gjort en sak imorse som jag är ännu mer stolt över, JAG HAR JOGGAT! Så jävla skönt var det. Saken är den att jag gillar att göra det när jag väl ger mig ut men det är det att man ska ORKA ge sig ut också. Psykiskt påfestande att ta på sig träningskläderna och veta att man ska ge sig ut i kylan och anstänga sig .. haha!

Nu ska jag bara pumpa mallismusik och vara nöjd med livet, för jag älskar mitt liv :) haha! Vid halv fem hoppar jag på cykeln och drar iväg till jobbet. Hoppas det har gått lite bättre med försäljningen den här veckan så max slipper sitta som en jävla citron och vara så sjukt bitter hela tiden. Då blir det inte bra stämning på jobbet kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: tanja

ja , jag har skrivit ut massa bilder som du ska få se !! jag fattar inte, vart bor du nu? hemma? och jobbar på call-up? och pluggar i uppsala ?:D

2010-10-28 @ 16:35:53
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0