BOOM

Då var tentan skriven! Känns bättre än vad jag trodde att det skulle göra men är jävligt osäker trots allt .. man vet ju aldrig lixom. Tror att jag kan ha förväxlat några punkter vilket kan vara ganska avgörande. Såg att man måste ha mer än hälften rätt för att få godkännt .. tungt.. Så var det ju verkligen inte på gymnasiet för där räckte det med 11 poäng av 50 för att bli godkänt på ett fysikprov, haha!

På vägen hem köpte jag en fet baguette, coca-cola, jungelvrål och en solotidning och bara unnade mig en riktigt mysig tågresa hem. Förtjänar det så jädra hårt efter allt tentaplugg alltså .. även om jag kanske måste börja plugga om allt igen om jag inte klarar skiten .. damn jag hoppas verkligen jag klarade den.

Sitter och kollar på bartenderskolan nu och ska se paradise hotel efter det. Vanita är bra .. ehrm .. konstig? men hon är skön på något sätt iallafall .. trots sin .. ehrm .. barnslighet? Wellwell.

Hittade ett par bilder på telefonen från ladies night i Lördags :)


Brolle doing his thing !


LADIES NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0