Vinter, snö och minusgrader - jag hatar er!

Äntligen hemma! Min nya ekonomistyrningsbok har kommit så imorgon stannar jag hemma från skolan för att försöka hinna ikapp så mycket som möjligt av det jag missat hitils! Dagen i all ära spenderas med att repetera lite i affärsredovisningen för att sedan bänka mig framför gossip girl!

Fyfan vad jag frös idag alltså, -14 grader var det i Gävle (jaa precis som jag trodde, jag tar tillbaka det där jag sa innan om att vintern är rätt mysig ibland .. den suger hästballe)! Ville typ avlida påväg ner till stan och på tåget och bussen var det inte speciellt varmt heller. Satt med jackan på hela dagen i skolan och NU äntligen behöver jag inte frysa mer, för nu sitter jag nere i källaren. Här har vi ett brännhett element och det är alltid varmt här nere. Älskar att plugga här :) Men om allt går som planerat (pleas god låt det gå som planerat) så slipper jag frysa på nyår .. ;) hmm


? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0