3. Mina föräldrar

yes, dag tre på listan då och där hittar vi mina för äldrar :)

Jag tänker faktiskt inte alls ge någon ingående presentation av dom och inte heller lägga upp någon bild för jag tycker bara inte det passar att publicera en massa saker om mina föräldar , why lixom? Kan berätta iallafall att båda är födda I Sarajevo (Bosnien) precis som jag. Mamma jobbar som undersköterna och pappa som tryckare.

Dom är faktiskt världens bästa föräldrar och ställer alltid upp för mig vad som än behövs. Är väldigt glad över att jag har sånna föräldrar som faktiskt skulle offra precis exakt ALLT för mig. Däremot har vi en hel del olika åsikter gällande vad som är rätt och fel i livet osv så det blir ofta konflikter på det planet men trots det älskar jag dom över allt annat på jorden och vet att jag alltid har dom vid min sida i vått och torrt. ♥

Förresten så fyller min pappa år idag och jag ska bjuda med honom ut på middag så fort jag har tid. Ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0