happy days!

Jag är på riktigt bra humör idag! Vi hade sovmorgon till ett så jag tog mig ner på stan en halvtimme innan för att göra lite ärenden. Fysiklektionen gick snabbt för en gångs skull och efter det tog jag och jenny en femtionminutare i solariumet, så ligger jag där och känner värmen och så spelar dom magaluflåten: tonigts gonna be a good night! Just i den stunden dog en liten bit av mig. Kännde mig bara så fruktansvärt lycklig :D hhahah!
Sen blev det mcdonalsdkäk och nu är jag hemma. Tänker bara sitta och ta det lungt ikväll med godis och film.
Kan berätta också att jag och tessan har nu bokat våran resa till magaluf !!! :D Finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag längtar!! Kommer bli helt sjukt grymt!

Nu ska jag kika på vampire diaries och dreggla över Damon .... mmmhhmm ...


Bjuder på bild på tessan när vi försökte orientera oss i uppsala på sista april :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0