10.05.2010

Jag vaknade inte när klockan ringde imorse vid halv nio utan jag sov vidare till klockan 12 så det blev ingen skola för mig. behövde verkligen den sömnen kände jag med tanke på att jag inte sov särskilt mycket i lördags natt. Jag, tessan och jossan bestämmde oss för att köra en krogkväll eftersom det var så himla länge sen vi var på krogen. blev lite förkrök hos tessan och sen rullade vi mot heartbreak :) träffade på grabbarna där och dansade loss. Efterfesten spenderades på henkys balkong och tillslut hos grannen där jag, tessis och brungsan somnade på soffan. Vaknade vid tolv och gick och köpte våra älskade smoothies som vi drack upp i morgonsolen. Helt okej kväll. Dock måste jag säga att jag tröttnat på krogen riktigt ordentligt. Känns som jag behöver ta en lite längre paus därifrån .. hemmafester är så mycket roligare :)

Nu ska jag fortsätta skriva min religionsessä som handlar om lycka. Ikväll blir det till att jobba 17-21 också .. feels good , måste ha pengar till MAGALUUUUF! helt sinnes vad jag längar ... obeskrivligt.


mmm, summertimes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0