När det inte blir som man har tänkt sig utan ..... DET BLIR BÄTTRE!

Underbara, älskade, härliga fredagen är här igen! Jag är riktigt trött men kan endå inte låta bli att le på grund av att solen äntligen har börjat förgylla vardagen med sin närvaro!
Jag och brudarna körde en partytorsdag igår! Vi gick till krogen med tanken om att det skulle bli rätt lungt och vi skulle shake some as nyktert. Kvällen tog en rejäl vändning när vi träffade på tre trevliga uppsalakillar och vid två-tiden stapplade vi hemmåt rejält runda om fötterna. Älskar att det inte alls blev som vi hade tänkt :D hahah! Hade grymmt roligt!

Vaknade upp och mådde bra imorse, pallrade mig till skolan för att gå på fysiklektionen och nu sitter jag här och ska åka till josefine om en halvtimme. Det blir myskväll med film,godis och massa onyttigheter.
Imorgon ska jag göra en visning för alla frisörföretagarna i Gävle så det blir att sitta i sminkstolen flera timmar. ska hålla på från 13-19 om jag inte minns helt fel. Roligt, men drygt med all väntan som brukar uppstå! hahah :) Tur att min gamla vän Paula också ska vara med så man har någon att prata lite skit med.

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning. Ha en trevlig fredag gött folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0