100318

Okej, jag mår psykiskt dåligt just nu. Har suttit och försökt göra uppgifter i fysik och lära mig något till det förbannade provet på torsdag. Blir bara så jävla irriterad på skiten för jag lyckas inte göra en enda uppgift rätt! Förstår inte hur jag kan vara så dålig i ämnet för det går inte i närheten av såhär dåligt i något annat ämne. HATAR att inte förstå saker. Finns inget som gör mig mer galen.

Pjuh .. andas!

Idag har jag varit i Uppsala och besökt uppsala univseritet. Denna dag var otroligt givande och jag har blivit helt övertygad om att jag SKA plugga i uppsala och jag har även bestämmt mig VAD jag ska plugga! Äntligen, efter väldigt lång tid av velande och osäkerhet så har jag nu bestämmt mig, ekonomi it is! Känns väldigt lockande och verkar passa mig perfekt. Sen gäller det bara att komma in på utbildningen också. Jag har ju kanske inte världens bästa betyg direkt så det kan bli ruggigt svårt då man helst bör snitta på över 18.0 ... och jaa .. jag är långt ifrån! Men har man lite tur så går det förhoppningsvis :D

Nu ska jag kolla på troja och njuta av ögongodiset som filmen erbjuder, lugna nerverna litegrann samt ladda inför lördagens studentkyssningen som helt klart kommer bli supergalen och assssgrymm! hahah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0