100309

Sportlovet är över och skolan är igång igen. Har haft ett riktigt bra lov! Onsdag,torsag & lördag var aktiva dagar! I onsdags gick jag och brudarna och kolla på dada life som har spelat med många stora kända dj's (bland annat tiesto och david guetta!), torsdagen bestod utav 100-dagars studentfest och i lördags var det fest hemma hos pontus. Underbart folk hos pontus och vi hade riktigt kul :)

Lovet avslutades med att jag låg hemma hela söndagen och glodde på den nya serien som jag nu har blivit helt besatt av, vampire diaries! Helt sjukt bra. SKådisen Ian somerholden ( som spelar Damon ) är så otroligt jävla snygg också, går inte att ta ögonen från läckerbiten! woaah ! hhahah


Nu ska jag käka lite och åka till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0