STUDENTEN 2010

Tänk, den 10de juni 2010 tog jag studenten, kan inte förstå att jag inte längre går i skolan .. känns overkligt och jättetråkigt men samtidigt skönt... minst sakt blandade känslor!
Hela studentveckan har varit fantastisk med brännbollsturnering, brännbollsefterfest på goya, barrunda, klassmys hos läraren & SJÄLVASTE STUDENTEN med champagnefruckost, marsh genom stan, bilåkning, flakåkning och en hejdundrandes fest hos alla vi besökte under flakåket samt avslutningen hemma hos jocke. En sjukt grymm vecka som slutade i fetaste förkylningen, massa blåmärken och ett antal skrapsår (SPECIELLT MITT KNÄ SOM FORTFARANDE GÖR RIKTIGT JÄVLA ONT) , TOTALT värt det dock för jag hade så obeskrivligt jävla roligt.

Tack till alla i min underbara klass NV3C som gjorde studentveckan och studenten till det absolut bästa. Kunde inte ha fått en bättre student. love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0