proud

Yes mina vänner, jag har nu gjort mitt FÖRSTA träningspass på typ ... ett halvår? Känns så jävla underbart! Känner mig pigg och happy, haha :D. Blev ett intensivpass på friskis och ska fortsätta köra det varje lördag dom gångerna jag inte är bakis ;)

Ska hem till jossan ikväll och köra myskväll! Tjocka chips och godis och glo på paradise hotel XL antar jag! ska bli nääjz :)


Kan ju berätta att jag och tessan har bokat resan till magaluf nu! Men vi ska ta oss en rejäl funderare om hur de blir me detdär! MAGALUF BLIR! men hur länge och i vilken period är den stora frågan .. lite svårt dethär. Men jag SKA iallafall se david guetta spela om han kommer dit , SKASKASKASKASKASKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0