My love's a revolver, my sex is a killer, do you wanna die happy? do you wanna die happy?

Alltså, haha, ibland är det något fel på mig. Jag är helt sjukt partytaggad och det är ... SÖNDAG idag! Måste vänta en hel veckan innan jag kan stilla partynerverna.
Har suttit och pumpat tiesto och guetta låtar hela dagen. Många underbara minnen som väcks när låtarna spelas :)
Tänker tillbaka på tiestokonserten i sommras och hur perfekt allt var. Får hoppas att någon av dom kommer till Sverige i år så man slipper vänta till augusti på att få se dem do their thing !;)

JUST NU SPELAS:
Tiesto - reason to believe
Tiesto - love comes again

David guetta vs madonna - revolver
David guetta feat kudi - memories


jaa, definitivt bästa kvällen i mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut :)

2010-01-10 @ 17:53:16
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Tess

Fan vad härligt med lite partykänsla på en söndag, annars så sitter man ju bara och kollar på något dåligt på tv och käkar överblivna chips. ;D



Och angående naglarna så jaa! Det var hemskt när de var sådär tunna och det tog flera månader för dem att växa ut. (mina naglar växer dock sjukt långsamt!)

Men det finns ju olika tekniker, det är inte alla som man behöver fila ner naglarna först!

2010-01-10 @ 19:57:08
URL: http://leguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0