Fotografering i kylan!

Igår körde jag & tessan en partykväll! Började på interpool där vi drack grymt goda drinkar vid namn strawberry daiquiri ( stavning? ) och spelade biljard. Fortsatte sedan till old saints där vi träffade på en hel del trevligt folk. Vidare blev det goyas härliga taxfree som lockade. Vi dansade loss på alla dansgolven och hade det riktigt roligt :) HELT NÄJZ KVÄLL!

Hade ingen bakfylla imorse som tur var. Pallarade mig upp vid elva, tog en dusch och hoppade på bussen mot jossan. Där gjorde vi oss klara för dagens fotografering med det självklara temat vinter. haha. Tror nog vi lyckades få ihop ett par fina bilder. Jag ska fixa till dom lite så får ni se dom sen :) Dock fotade vi inte så länge pga kylan .. frös ihjäl om händerna!

Ikväll är tanken att vi ska köra syjunta hemma hos carro. Vet dock inte om  jag ska ta och åka dit för jag har inget att sy! ska kolla i förrådet om det ligger nå fint tyg som man kan göra något najs utav.

Nu ska det redigeras bilder ! Kolla in snart för resultaten.

När vi är som sexigast ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0