MOMENT IN MY LIFE


OKEEJ! Det här kanske är hur jävla grymt som helst! Jag och carro satt precis och pratade och sökte efter lite musik då hon hittade denna video. Det är en video på tiestos konsert den 12/8 - 09. Gissa vilket datum vi var och såg honom då ? JOO DET VAR DEN 12/8 - 09! HELT SINNES! Killen som filmar stog precis bredvis oss samtidigt som tiesto spelade adagio for strings. Förstår ni vilken moment in my life det var eller ? Nej såklart ni inte gör. Det går inte att förstå om man inte har upplevt det själv.

Jag minns när vi stog där längst fram, tre meter ifrån honom, dampandes till hans musik. Helt mörkt inne på BCM med grymma lasershower och högtalare minst 3 meter höga. Feta rökkanoner hängde i taket och sprutade ut KALL rök då och då som gjorde att man inte kunde se något på cirka 30 sec. Det blev musiken, man själv och inget annat . Helt sjukt underbart.


Tyvärr ser man inte så mycket eftersom det var mörkt så man ser inte oss hoppa runt som galningar, haha men vi kan mycket väl ha kommit med ;) ÅH LOVE IT!

Här med är denna video min absoluta favorit och åker in till mappen favoriter! YEEAAH :D
( och jaa , jag är jävligt hyper just nu ! haha )

Kommentarer
Postat av: elina

svar; jaa men åh! jag e typ hur orlig som helst, vet inte riktigt varför, är bara rädd för att bli totalmobbad typ :o

2010-01-13 @ 18:48:42
URL: http://elinawikman.blogg.se/
Postat av: elina

svar; jaa men åh! jag e typ hur orlig som helst, vet inte riktigt varför, är bara rädd för att bli totalmobbad typ :o

2010-01-13 @ 18:48:50
URL: http://elinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0