Årsresumé

Nytt år och en nystart med bloggen. Ska skärpa mig under detta år och blogga oftare :) Vi kan börja med en härlig årsresumé som jag hittade hos jossan!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jaa
2. Höll du några av dina nyårslöften? haha, jag minns inte ens vad jag hade för nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Bosnien, italine, slovenien, kroatien och spanien.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Näe
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7-14 augusti definitivt!
8. Vad var din största framgång 2009? oj .. ingen aning.
9. Största misstaget? En incident i sommras är väl största misstaget, beroende på hur man ser det :) haha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk har jag absolut varit, inte minst månaden efter magaluf.
11. Bästa köpet? Inträdesbiljett till tiestokonsert i magaluf!
12. Vad spenderade du mest pengar på? fest & resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? MAGALUF!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? i gotta feeling,basic element - toutch you right, tiestolåtar, i princip alla guetta-låtar. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit mer risker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat pengar helt i onödan på impulsköp.
18. Hur tillbringade du julen? med familj och släkt :)
19. Blev du kär i år? näe
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl :)
21. Bästa boken du läste i år? Om skolböcker räknas, så biologiboken! hahah
22. Största musikaliska upptäckten? david guetta
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min älskade kamera :D
25. Något du önskade dig men inte fick? nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Blev firad av tjejerna !
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det tror jag inte.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? helt vanlig. jag är "jeans och linne" typen.
29. Vad fick dig att må bra? MAGALUF, vännerna, alla andra resor.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ed Westwick & Robert Pattinson.
31. Vem saknade du? ingen

Kommentarer
Postat av: joss

woho, vi har hållt nyårslöftena so far !

2010-01-02 @ 23:41:48
URL: http://josefinekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0