Pengar är allt, på riktigt!

Fan vad dålig jag blivit, Har missat flera dagar på listan nu! Men så är det när man har mycket att ta igen i skolan pluss ett jävla grupparbete som ska göras. Jag HATAR grupparbeten.

Jag har insett att jag måste ha mer pengar för jag har så sjukt mycket planer här nu den kommande tiden så jag har inte ens råd att finansiera allt. Därför åkte jag inte till jobbet igår trots att jag inte skulle jobba bara för att köra ett extrapass, ikväll ska jag jobba och imorgon lika så. Måste ju, för jag tänker ju inte direkt välja bort att göra något av det jag planerat hitils? no way! Sen måste jag lägga undan till sommaren också!
Fan vad glad jag är att jag har ett jobb. Skulle aldrig palla leva om jag plötsligt fick sluta jobba och inte hade någon inkomst. fyfan .. då vore livet så äckligt jävla vidrigt tråkigt. Då hade jag bara fått stryka nyårsplanerna, De två januariplanerna ;) & Sommarflytten ! Tack och lov för mitt telefonförsäljarjobb ♥

Kommer hem vid halv tio ikväll och ska ta tag i punkt 9 då! Nu blir det workie.


Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

ssv; thaankzx bitchie:) jaaaaaaaa jag fick ditt sms fast de är till min svenska telefon använder inte den sa det var en tillfällighet att jag hade den pa :)

2010-12-08 @ 17:08:25
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0