Live från skolans datasal ..

Jag har varit duktig idag för jag har för första gången på två veckor pallrat mig till skolan. Mötte upp min grupp vid halv elva och vi har nu gjort klart vårat arbete. Känns så jävla skönt nu såhär precis innan lovet.
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå 13.15 så våran föreläsning kan börja. Vid fyra slutar den och då ska jag och Kristine slå våra smarta hjärnor ihop och bokföra ett företags hela verksamhet. Ska bli spännande att se hur det slutar ... haha.

Idag lever jag på en macka & lite yoghurt fram tills typ nio ikväll. Tänk att jag åkte hemmifrån 08.00 och kommer inte vara tillbaka föräns vid 21.00! Rätt sjukt egentlingen. Lat som jag var igår så orkade jag inte fixa mig en matlåda så jag handlade på pressbyrån för 80 kr och hoppas att jag ska hålla mig mätt.

Imorgon ska jag på julfest på jobbet och behöver ha en snygg outfit! Dom har lixom infört en dresscode som lyder: Kavaj! eller något i samma finhetsgrad. Så imorgon tar jag en tripp ner till the city tillsammans med Cat & jossan och inhandla lite schnyggt! Kommer bli näjz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0