Happy feeliiiinngssss

Jag mår så himla bra nu av någon anledning trots att det är SVINKALLT ute! Kanske beror på att jag inte varit i skolan på typ hela veckan, har pluggat på ordentligt hemma och jobbat extra? Kan också bero på att jag sitter och lyssnar på mallismusik? hehe!

Jag ska snart börja göra mig klar för jobbet! Ikväll gör Ollis mig sällskap så det kommer bli good, då går tiden snabbare :)

Kan också avslöja för er att en av mina januariplaner är nu spikade! ÅRE 20 - 23 JANUARI - HERE WE COME!
Tess är helt övertygad om att vi inte kommer komma hem levande så hon har bokat in ett evenemang den 24 på trefaldighetskyrkan ... hmm ... HAHAH!;)


Fest, bastu med iskall öl, goda drinkar, lyxvilla,skoter och oslagbart sällskap! TAGGA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0