21 december

Min hals och jag är långt ifrån bästa vänner just nu, huvudet dunkar och jag kan knappt andas normalt. Jävla förkylningshelvete! Att man alltid ska bli sjuk när lovet äntligen kommit. Jag hade tänkt ta mig ner till jobbet senare ikväll men jag måste vila halsen så jag ska ägna dagen åt att plugga. förhoppningsvis är jag bättre imorgon så jag kan extrajobba då :)

I fredags var jag på julfest med jobbet vilket var trevligt. Vi började med lite cider-drickande och chips-ätande på jobbet innan vi begav oss till heartbreak för julbord. Maten var sjukt god och vi fick två drink-biljetter var. Sen köpte dom in en massa cider senare mot kvällen också! Jossan och tess kom också ner sen och joinade och vi stannade till stängning.

Nu ska jag gräva ner mig i boken. awsome ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0