16. Min första kyss

Om jag nu inte minns helt fel så fick jag min första kyss i trean av kära J som jag var så himla in too just då. Vi hade precis blivit "ihop" (som man så fint kallade det i den åldern, haha!) igen då.

Det hela började med att skolan slog ihop tjejerna och killarna så vi började ha gympa tillsammans. Vi hade en massa ribbstolar i gympasalen precis som alla salar har och där älskade killarna att klättra och hålla på och slänga sig som apor vilket inte alls uppskattades av lärarna. Vår gympalärare Cissi var hur underbar som helst och alla tjejerna tyckte jättemycket om henne och fyndig som hon var så kom hon på att för varje steg killarna tog upp på ribbstolarna så skulle dom få en puss på kinden av en tjej, vilket inte var så jäkla populärt eftersom det fanns något som kallades tjejbaciller då som killarna var rädda för, haha! Undantaget var såklart J & hans vänner var förståss ett undantag. Dom hoppade på ribbstolarna en gång första gången den nya regeln infördes så han fick en puss på kinden av mig sen på rasten. Det här fortsatte förståss nästa gympalektion då killarna hoppade upp och ner för dom där jävla ribbstolarna så det slutade med att jag blev "skyldig" honom mer än 200 pussar på kinden (sjukt alltså .. haha) så jag,J , fia och hennes dåvarande kille (kommer inte ihåg vem det var) gick bakom skolan gör att "göra upp" med alla dessa pussar, haha! Så vi började pussa dom varannan gång och räknade hela tiden hur många som hade avverkats. Tillslut lessnade vi två och orkade lixom inte mer och då kommer J på den ideen att om jag och han kysser varandra for real så skulle jag slippa ge han alla kindpussar. Vi diskuterade förslaget ett tag och tillslut gick jag med på det. Så där stod vi och kysstes bakom skolan på ett litet avskilt område! Några timmar senare gjorde jag slut, haha! Tror nog inte jag var så himla in to him trots allt för så fort spelet slutades med våran kyss så lessnade jag & Han blev nog lite för kör i mig eller något för jag minns att jag tyckte han var så himla dryg som ville kramas och hålla på hela tiden. HAHA wierd att jag typ hatade det, men det gjorde jag så det slutade med en "skillsmässa" där! haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0