11. Mina syskon

Jag har två yngre syskon, en syster på 17 år vid namn Berina och en bror på 13 år vid namn Tarik!


Berina pluggar andra året på gymnasiet med Samhällskunskapsinriktning medans bror läser på engelska skolan.
Birre är den rätt lugna personen som är ganska försiktig av sig medans tarik i princip har damp (haha, inte på riktigt) för han är galet livlig och sitter aldrig still. Kanske lika bra att han går på en "sträng" skolan så han förhoppningsvis lär sig lite disciplin. Tarik är en riktig hockey och fotbollsnörd och är duktig på varenda sport han nånsin provar på. Birre har varit en riktig stjärna inom friidrott innan hon tröttnade, precis som jag som faktiskt var jävligt duktig i stavhopp ( de visse ni inte vaa? hehe )
Jag vet att jag alltid kommer ha en bra relation till dom här två nötterna, även fast jag hatar dom ibland.
LOVE FOR EVER!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0