Tomorrow börjar det, SKOLAN!

Pendelkortet inhandlat, 1300 kr fick pappa pröjsa för det. Imorgon börjar skolan och jag måste gå upp typ fem för att hinna med tåget som går halv sju .. kommer ju bli så jävla roligt verkligen att behöva gå och lägga sig äckligt tidigt på kvällarna nu. Jag som är en nattmänniska och älskar att sitta uppe sent. Jag är galet nervös att jag inte ska hitta till skolan i tid för om jag är sen till uppropet förlorara jag automatiskt min plats på programmet, sjukt men sant!

Gårdagen blev riktigt rolig. Jag och tessan kom till krogen väldigt sent och hängde i baren precis hela tiden. Hade riktigt roligt utan att ta ett enda danssteg, haha! Väldigt ovanligt faktiskt att vi inte dansade för det brukar vi ALLTID göra. Kom inte hem föräns halv fem. Tur att mamma och pappa sov som stockar för jag hade lovat att vara hemma 2,5 timme tidigare .. HAHA ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0