lite återvunnen livslust!

Okej, ny bloggdesign! Jag har lyckats återfå min livsglädje litegrann genom de enkla och givna tankarna på att jag kommer att få besöka mitt paradis igen nästa sommar. Allt det goda har sitt slut, men det kommer ju igen! Thank god for that!

På söndag kommer mina älskade tjejer hem från magaluf. Helt otroligt hur mycket jag har saknat dom. Man inser verkligen inte hur mycket man tycker om människor föräns man "förlorat" dom. Dock kommer jag inte hinna träffa dom på söndag för då är jag förhoppningsvis i Uppsala. På måndag börjar jag nämligen skolan, ekonomiprogrammet på SLU! Är så galet nervös, har varken fixat lägenhet eller CSN bidrag! bra va? .. Men det löser sig, brukar alltid bli så!

Nu ska jag kolla om det finns något bra på tv. Bjuder på tre bilder från fotograferingen jag och tanja gjorde för två dagar sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0