liten update

Det känns som jag har varit ute igår och dunderfestat fast jag egentligen legat hemma och kollat på nån halvbra film. Kroppen är helt sliten och huvudet känns tungt .. & jag som ska jobba ikväll! wiho ...

Idag ska jag försöka få så mycket av mitt samhällsarbete klart som möjligt och ikväll hoppas jag att pappa har tid att övningsköra med mig. Gå riktigt bra för mig faktiskt. Det enda jag har problem med just nu är att starta i backe så det är det vi ska träna på ikväll.

Nu ska jag äta pannkakor och läsa på om övervikt bland vuxna i Sverige. Och föresten, imorgon får jag min nya telefon !!!! :D CANT WAIT!


Kommentarer
Postat av: Tess

Åhmenåh!

Iphone!



Jag är så himla sugen på en, men förlängde mitt abonnemang för att få en Samsung Jét.

Man kanske kan skaffa ett till? :)

2010-04-08 @ 12:49:45
URL: http://leguide.blogg.se/
Postat av: Tess

Jaa, men haha, känns som om jag bundit upp mig för resten av mitt liv på nya luren!

Men den är bra, den är jättebra!



Fast pryltokig som man är så vill man ju ha något som är bättre än bra! ;D

2010-04-08 @ 16:10:19
URL: http://leguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0