27.04.10

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa men då blev det såhär igen då. Är bara för er att vänja er att inläggen kommer med sånna här stora mellanrum.
I lördags åkte jag, tessan & jossan till stockholm tidigt på morgonen för en shoppingrunda som inte alls blev så lyckad som vi hoppades. Dock hade vi det roligt och vädret var på våran sida så inget att klaga på. Mot kvällen taggade vi till och drog oss till joel för lite förfest och quiz! Istället för att sedan dra vidare på krogen drog vi hela gänget till henkes place och körde vidare där till klockan närmade sig tre,fyra tiden! då rullade jag&carro hem med joel för lite sömn. Morgonen därpå blev det ett återbesök hemma hos henke för att hjälpa honom att städa, såg verkligen inte okej ut där alltså! hahah! Sen drog jag, carro och tessan till vårat nyfunna bakisställe, naked juice bar, och drack den underbara smoothien verry berry! Helt lyckad kväll åter igen :)

Blir en rätt lugn vecka i skolan för mig. Har bara svenska nationella talet på fredag som jag började att skriva på igår.
På fredag är det sista april och jag har rejäl beslutsångest. Ska man stanna i gävle eller dra till sista aprils största partystad uppsala? Uppsala lockar rejält måste jag säga ..  två dagar kvar tills det måste vara bestämmt till 100% !

Nu ska jag ta och duscha av mig stekta fläsklukten ( solade med jossis idag ) och sen skriva vidare på talet innan jag rullar mot jobbet vid 16.30! PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0