partyparty

Jädrar vad trött & förjävlig jag känner mig just nu. Huvudvärken vägrar att släppa, fötterna gör ont ( speciellt högra hälen ) & min högra skinka gör galet ont. Märkte att mina tights var helt sönderrivna i rumpan när jag kom hem igår natt. Ett stort hål på högra skinkan. Inget ovanligt att dom går sönder precis så det var ingen big deal. Däremot imorse, jag vaknar och känner att jag har ont i skinkan och kollar i spegeln och ser att fett stort sår! Världens rivsår lixom! Fattar ingenting, hur sjutton fick jag det? Haha alltid lika roligt när man minns saker :)
Näe men usch .. det gör ont! haaha ..


Iallafall , brudarna (minus jossan, plus cat) & jag började kvällen hos mig med musik och dryck.Vid halv tolv drog vi oss ner mot stan där vi körde öl & shots på old saints en stund. Därefter pallrade vi oss iväg till Goya där det inte var särskilt mycket folk kan man ju säga .. men kvällen blir alltid vad man gör den till så vi dansade loss och hade det riktigt jädra roligt. åkte hem vid halv tre sedan.

En lyckad fredagskväll !


cheers big ears , the same goes big no nose!

Carro & jag på old saints. Tummen upp för deras hallon & lakritsshots.

Jenny & Tessan taggar upp!

Carro, jag & Cat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0