Gårdagens krogande !

jag är galet trött nu alltså. Anledningen till det är väl solklar , gårdagens krogande.
Jag & tessan började på interpool med en drink och fotbollsmatch. Sedan joinade jossan och vi drog vidare till henke där de satt ett gäng trevliga killar , tillsammans med dom kikade vi klart på matchen som slutade riktigt bra! Kul bara att alla dom är crazy fotboll-lovers och jag är ganska ointresserad av sporten, men stämningen var toppen!

Sen drog vi hela gänget vidare till krogen där det blev en himla massa dans och roligheter. Blev en riktigt trevlig kväll :) Jobbigt bara att man hela tiden hade magaluf i tankarna och att man hela tiden gick och väntade på att folk man träffade i magaluf skulle dyka upp där bland folkvimmlet .. näe inget slår det stället alltså. damn ...
Sista bussen hem blev det iallafall !

Nu sitter jag och lider för jag har så jädra ont i mina fötter. Mina klackisar har typ krympt vilket gjorde att det var en REN PAIN att gå och dansa i dom igår, men vill man vara fin får man lida pin.

Nu ska jag äta, ÄNTLIGEN, håller på att hungra ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0