Sjuk ?

Jag tror jag har gått och blivit sjuk! Har en helt konstig känsla i kroppen som jag inte riktigt kan förklara. Halsen är hur wierd som helst. Hostar som en galning igen ( som jag gjorde när jag kom hem från magaluf ) och huvudet håller på att sprängas. Inte bra det här! Jag som inte har tid att bli sjuk! Men har man nånsin tid för det ?

Vi hade hälsoundersökning på Biologilektionen idag. Fick leka patient & göra blodprov,spirometri och en massa annat. Lite roligt var det faktiskt och jag är "stolt" över mig själv att jag frivilligt gjorde ett blodprov. Bra mental träning inför "the big thing" sen när jag ska göra ett riktigt blodprov som tas från armvecket. Kommer döö MINST lika mycket som jag gjorde senast jag tog det. HATAR det verkligen.

Nu vrålar pappa nerifrån att jag ska komma ner och äta baguetta och se idol. Baguett tar jag gärna men idol hoppar jag .. vet inte vad det är men jag är inte alls lika sugen att kolla på det som jag var förut!



Föresten så är pinks låt boring så jävla bra! WOHOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0