växjö eller inte växjö , det är frågan!

jaa då sitter här på jobbet igen och pratar med kunder som idag inte har pms! :) Undrar vad som hänt med folk idag., dom är faktiskt trevliga vilket inte är något jag är van vid. Menmen, det uppskattas ! :)

jag har planer på att åka iväg till Växjö och hälsa på min andra hälft på höstlovet. Men jag har lite problem!

* mina föräldrar är dom som nu har pms och vägrar hjälpa mig betala tågresan dit!
* Jag har ett stort prov veckan efter höstlovet och jag är lite orolig att jag inte ska hinna plugga inför det!
* Jag kommer bli tvungen att jobba extra, 2 lördagar, för att inte förlora en massa pengar då jag missar 2 pass den veckan!
* Det kostar mig cirka 1000kr att åka dit plus att jag säkert kommar göra av med minst 500kr där borta = plånboken ekar!

Men jag vill ju träffa Alma, SÅKLART! ååh livet är bra jobbigt ibland. Men allt hänger väl på päronen egentligen, bara dom tar tummen ur och hjälper mig så löser sig resten förhoppningsvis.

Föresten ska jag tillägga att jag fan är riktigt jävla bra! Jag ligger faktiskt etta på dagens säljartopplista! Det går förjävligt för alla andra som jobbar idag, 16 pers, förutom för mig som på 1,5 h har sålt 3 stycken! Är jag grymm? YEEAH! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0