bakisfredag ..

Damn .. efter en riktigt jävla najs torsdagskväll så är jag totalt slut & inte helt välmående idag. Jag jobbade som vanligt igår till nio och cyklade sedan som en tok hem till carro för att göra mig klar inför kvällen . Vid tio-tiden befann vi oss hemma hos charre för att fira att hon äntligen blivit 18 fina år! Taggade med musik,drinkar & våran underbara magaluf - film! Sedan blev det shake it on the dancefloore på slick tills stängning och en barfotapromenad hem till carro där jag,jossan & carro efter ett antal ostmackor slocknade! Första lektionen idag var biologi och började tjugo i ett. Tur det, så hann vi ladda upp batterierna lite. Asjobbigt var det iallafall att vara i skolan, helt äcklig och ofräsch från gårdagen , ni vet hur det känns när man vaknar på morgonen .. och sen behöva känna sig sådär hela dagen i SKOLAN. inte najs, men HELT OKEJ ändå med tanke på att vi hade roligt !

Jag har sovit sen jag kom hem från skolan och sitter här nu och har det mys. Ska kolla på premiären av cirkus möller om 10 minuter och sen blir det väl nån film på det kanske. PUSS!

Bilderna jag är med på fick bli svartvita av den enkla anledningen att jag på något vis lyckades se riktigt sjukligt blek ut !!

Carro, jag, jossan & tess inne på slick.




Lovisa och fördelsedagsbarnet charlotta :)


Tessa & Carro <3


Tessen & jossen, tåtrafreaken! haha :D

Kommentarer
Postat av: Lina

AHA! Du dricker bärs ! busted!

=)

2009-10-25 @ 16:01:14
URL: http://fearofthefuture.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0