populärvetenskaplig artikel om droger :D YEAH!

Då sitter man här själv i datasalen och arbetar med biologi/svenska arbete. Ska skriva om nervsystemet med inriktning på drogers inverkan på nervcellerna. Jag vet inte vad det är, men jag älskar att läsa om droger och hur de påverkar hjärnan och kroppen och allt! Så sjukt intressant! Ska skriva antingen om extasy eller heroin. Lutar mest mot extasy nu fan :) haah!

Efter skolan ska jag och pappa iväg och sola. Få lite D-vitamin i kroppen så man blir piggare samt bli lite brun. Inte fel alls det.
Blir mys ikväll antar jag. Vit helg nummer 2 av 3. Hatar det ! Men ska försöka hålla mig borta från allt vad fest och alkohol heter iallafall denna helg. Sen kanske vi bryter detta tråkiga mönster nästa helg ! mohahah

Nu ska det tillverkas parfym på projektarbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0