Tretimmarsfika nere på stan med de bästa!

Känns inte alls som man har varit i skolan idag. Det blev bara en spanskalektion för mig och sen var dagen slut. Åkte hem direkt och gick ut en sväng med vovven samt handlade åt mamma. Sen var det bara att pallra sig till bussen igen för att åka ner på stan för en fika med brudarna. Vi satt på java och pratade en massa i minst tre timmar. Supertrevligt! Underbarare måndag kan man inte ha.

Om cirka en halvtimme ska jag ta mig till bussen igen. Men denna gång åker jag åt andra hållet! Ska till tandläkaren kvart över sju! Jag hatar att gå till tandläkaren men måste man så måste man. Bäst att passa på också eftersom det kommer kosta sedan när man fyllt 18!

HÖRS!

Här är två bilder från lördagskvällen på mig och jossan. haha den första är ganska i början och den andra i slutet ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0