tre dagar i ett

Lördagens cruising var som väntat ingen höjdare. Trevligt var ialf att det var mycket folk på stan och lite småhäftiga bilar, nothing more. Men vi lyckades komma iväg till lite roligare saker. Tessans Jimmy kom och hämtade mig,jossis och tess och vi drog på lite partaj nära mig. Mycket trevligt folk och vi hade himlans roligt helt spiknyktra! Kom hem halv två.


Idag har dagen varit proppad. Skola som vanligt till en början. Sen drog jag,carro och jossan iväg för att söka feriearbete inom komunen. Jag fick jobb inom barn och fritid. Ska jobba på ett fritids under 10 dagar och kommer väl få en lön på mellan 4000-4500 kr ! Riktigt najs för bara 10 dagars arbete :) Jag undrar hur jag ska klara av dampiga och hyperaktiva sexåringar i tio dagar, men det är en annan historia!
Efter jobbsökandet så drog jag till mitt "vanliga" arbete. Gick bra idag, sex ordrar. Jag vann också en cocacola eftersom jag var den första som sålde :) haha hade hellre velat vinna en hundring men en cola funkade väl också. hah

Nu är det Ballar av stål !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0