Syjunta

Vid halv ett tiden möttes jag och jossan upp på stan för att handla lite inför våran syjunta hemma hos carro. Vi köpte med oss tyg och drog hem till carro. Satt och sydde och hade de riktigt roligt under minst 3 timmar skulle jag tro att det blev. Så roligt! Önskar man hade en symaskin hemma. Alltid lite extra kul när man har gjort kläderna själv plus att det är mycket billigare:) heheh. Efter det blev det lunch och mys framför tvn. Carros mamma hade gjort en grymmt god paj som vi satt och smaskade på. Hann med en kort promenad och en rolig fotostund innan jag och jossan åkte hem.

Hemmakväll ikväll IGEN! Men förhoppningsvis blir det mer roliga saker imorgon om allt går vägen.

Här är min klänning jag sydde. Mitt första syprojekt så jag är grymmt nöjd med den måste jag säga! Slänger man på ett skärp, smycken och snygga klackar så blir det prima ballerina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0