sista april firandet

Kvällen började med att jag, jenny och carro åkte hem till Karin där det satt runt 20 andra glada människor! Blev grillning och massa käk av onyttigheter. Vi drog vidare vid tio-tiden på fest i södra bomhus. Trevligt folk och najs lixom! Sen blev det en sväng in på stan. Träffade sötsahar där samt massa gammla skolkompisar. Riktigt roligt att stöta på dom igen :)
Sen blev det hemfärd. Blev en trevlig sista april ändå :)

Det är görfint väder ute! Jag och syster har precis suttit och myst med marsvinen som vi är vakt åt tills på söndag. Så otroligt söta små bebisar.  Dom får precis plats i ens hand! 
Dagen ser ut som så att jag ska skriva klart min labbrapport och posta in den. Sen ska jag, jossan och troligen jenny kila iväg på bio ikväll. Vi ska se 17 again! Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0