Samma gammla onsdag

jaa gott folk då var det onsdag. En dag full av vanliga,tråkiga och äckliga rutiner. Skolan håller på till tio i tre, därefter sitter jag mestadels ensam i datasalen i en timme, antingen gör jag skoljobb eller håller på vid datorn. Därefter följer en timmes språklektion igen och vid fem kilar jag iväg till jobbet för att sitta och prata med kunder till klockan nio och kommer alltid hem vid halv tio! Visst låter det bara för underbart roligt?

Jag är sjukt trött och har lite ont i huvudet och skulle göra nästan vad som helst för att få åka hem nu. Att skippa jobbet ikväll lockar mer än nånsin dessutom. Men ska man ha pengar så måste man jobba. Är rädd att det ska gå lika illa som igår ., blir det så så lär jag inte få några glada leenden från chefen. Känner fetaste pressen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0