Och så blev det helg

Fyfan vad jag mådde skit igår! Efter halva skoldagen höll jag på att dö! Fyfan , orkade ingenting. Kom hem och pluggade matte så länge jag orkade och slocknade sen vid 22.00, vilket är rekord för mig faktiskt !
Tur nog mådde jag bättre imorse och klarade skoldagen utan att halvsova på lektionerna.

Dagen bestod av två nationella prov i engelska följt av en superkort lunchrast. Sedan var det effektivt matteplugg i 1,5 h följt av en dryg engelskalektion. Sedan kom min käre bror ner på stan för att köpa sprayburkar i olika färger och eftersom man är en liten pojke fick jag följa med och köpa dem. haha han är söt , men himlans dryg!
När färgshoppandet var klart gick jag och jossan iväg till gymmet! JAA jag har äntligen köpt mig ett gymkort så nu blir det hårdträning hela månaden. Tränade i en timme. Känns askalas och jag hoppas på en träningsvärk imorgon!

Nu ska jag fortsätta dega! Ikväll ska jag se Mr and Mrs Smith! Har alltid velat se den filmen men det har aldrig blivit av, men nu så! Ha en härlig kväll allihopa!





Update;
Damn vad filmen är najs! Brad är så himla bra som vanligt!

Har bokat upp lite skojjs för imorgon! Jag och jossan ska nämligen ge oss ut på en shoppingrunda! Jag ska bara inhandla ett svart nagellack and nothing more.
Nu fortsätter filmen!

Kommentarer
Postat av: amanda

fin bild!

2009-05-10 @ 20:27:42
URL: http://aemoberg.blogg.se/
Postat av: jennifer

filmen är grym :) bor du i gävle?

2009-05-12 @ 18:03:44
URL: http://sundstromj.blogg.se/
Postat av: Larisa

e ditt hår så krylligt påriktigt?

2009-05-15 @ 18:18:57
URL: http://deelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0